Så var det Fredag igen ...

Nu tänkte jag skriva ett litet inlägg faktiskt , otroligt va ?
Idag har min mamma varit här på lite kaffe, lika trevligt som alltid & Ängla gillar ju starkt när
hon får träffa mormor ;)
Innan hon kom hann jag städa & dona lite medan Ängla stod vid vasken & "diska" &
på köpet fick jag en pool på köksgolvet haha. Men hon blev sysselsatt & stod där säkert 1 timma innan hon gick med på att kliva ner helt & hållet.

När mamma åkte la jag Ängla som sover som en stock nu , så jag har mailat CSN & lite så ,
blivit massa strul tack vare min sjukskrivning , mindre roligt kan jag lova er !
När Snoris vaknar blir det lite mat & sen ska vi bege oss ut & leka i parken med Therese & Nea .

När älsk kommer hem blir det bara & käka sen sätta sig med ett av slutproven , det andra tar jag imorgon eller på Söndag för det är omöjligt att hinna med båda eftersom provtiden brukar ligga på ca 5 timmar.
Sen är det två delprov som ska göras också + närvaroproven .
Så ni kan ju gissa vad jag ska göra för givande i helgen ;)

Vädret är inget vidare idag men så länge det inte regnar kan man stå ut med moln & blåst.
Tycker dock solen kan kika fram lite när vi är ute men sån tur har vi nog inte.

Nej skriver lite mer sen , nu ska jag glo vidare & kanske lägga mig & vila innan Ängla vaknar till liv.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?