Så var det Onsdag redan !

Veckorna springer förbi jag hinner inte med alls !
Idag gick vi upp vid halv 10 , sen har vi bara myst & städat & just nu håller lillan på att
försöka sova & sen ska jag fortsätta med städningen innan det är dags att gå till parken för lite lek & stoj i snön.
Älsk slutar redan vid 17 idag så det gillar vi:)
Han jobbar ju ALLA röda dagar om dom infaller mitt i veckan & det är väl på gott & ont.
Han hade iallfall tur & fick vara ledig både julafton & juldagen .
Hungrig som ett as är jag också men vågar mig inte på att äta riktigt än .
Mår illa som bara den trots det var ett bra tag sedan jag tog mina tabletter men ja, det brukar vara såhär
så vi får väl se när magen tillåter lite mat !








Postat av: Malin

Jo jag märkte det sen :) tror nästan jag ska beställa en sån jag med :)

2010-01-07 @ 15:47:21
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Monica o baby Felice

?? Jag får väl skriva i min blogg om jag tycker det är märkvärdigt . Själv gick jag upp 25 kg , så för mig låter de som paradis att endast gå upp tre . Och runt gravida kvinnor så är det inte direkt sällan som vikt kommer på tal .. jag har som sagt själv varit gravid och känner väldigt många som är och har varit .

Tycker din kommentar var rätt otrevlig som jag ska vara ärlig . :S

2010-01-08 @ 13:27:13
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: veve

Hej! Har du bott i Kalmar eller i närheten tidigare? Känner nämligen igen ditt för o efternamn väldigt mykt ;)

2010-01-10 @ 23:58:31

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?