...

Läkarbesöket gick bra , fick recept på Vildes mat & på Fredag ska vi träffa dietetisten .
Blev ett pricktest också men det gav inte utslag men det kan vara missvisande & som läkaren sa , lättaste sättet att märka är ju att ta bort mjölk & blir det bättre så är det ju rätt tydligt ;)
Så pricktestet är ju rätt onödigt men Lillen brydde sig inte så det var ju bra .

I morse kom Ängla in innan dom gick till dagis , hon låg & mös hos mig & prata en massa om allt & inget , mysigt som tusan , min fina lilla tjej <3

Just nu väntar jag på att min kära man ska komma ut från Apoteket , behövs lite nya minifom droppar hemma ;)

Sen blir det hem & fixa lite & ev slänga igång ett bak , känns som jag säger det varje dag men hinner inte med det men förhoppningsvis blir det något bakande idag ;)

Ska iallfall försöka skrubba väggarna & få väck Kelians även kallad Picasso's fina målningar han stylat hemmet med .
Förstår inte hur fasen har får tag i kritorna för jag har ställt alla pennor & kritor så han inte når dom men han har nog små gömmor .
Det är lagom frustrerande när han lyckas rita på väggarna !!
Usch ja , den busungen kan minsann hitta på bus ;)











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?