Tidig morgon får jag säga.

I morse vid 7.10 fick jag putta ner Sina från sängen för hon låg
precis vid mina ben så jag kunde inte sträcka ut dom .
Men ja , hon är inte den lättaste att få ner , utan hon flyttar runt i tio år innan hon ger sig.
Mitt i allt vaknar Danne som börjar dividera om att klockan inte ringt , men han inte försovit sig
då frågade jag vad klockan var , alltså 7.10 , min fråga blev ju SEN NÄR började kl. ringa så tidigt
när du börjar kl. 9 , då gick det upp för honom att han bara yra i nattmössan.
( I natt gjorde han också massa konstigheter , börja babbla & pussas kl.3 på natten , inget han mindes bara)
Iallfall , då var det kört för min del att somna om efter en hel diskussion var jag pigg som tusan.
Låg där skitsur för jag inte kunde somna om & hämnades genom att låta PIP PIP PIP ,
HAHA , jag är hemsk jag vet , men han vakna den jävlen & trodde det var väckarklockan , men somna igen.
Hormonmonster ? Jotack.
Har redan hunnit käka frukost, vara ute med Sina , läsa bloggar , äta godis mm .
Ska väl snart sätta igång med storbak , ska bli en massa bakande idag.
Bröd,bullar,kanelbullar & så kanske någon äpplekaka?
Vad fan har hänt med mig egentligen !!
Känner mig lite av en "desperate housewives" , huslig på något vis.
Haha , men vad gör man inte när man har överdrivet mycket tid att kasta bort på vad som?
Nu ska jag nog ringa & terrorisera min mamma :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?