Tråklista!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
Hur lång är du? - 1.70
Vad vill du bli när du bli stor? - Socionom, velat det sedan jag var 10 år.
Vad pluggar du? - Ingenting just nu .
Har du långt hår? - tja, långt ?
Vilken hårfärg har du? - Brunt
Sminkar du dig? - Nja, mascara brukar väl bli det enda.
Har du haft sex senaste månaden? - Jadå .
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta/beiga.
Har du kysst någon idag? - Ja, älsk innan han gick till jobbet.

FAMILJEN:
Bor dina föräldrar ihop? - Ja, de jag klassar som mina föräldrar iallfall ;)
Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda !
Hur många syskon har du? - 6 st
Vad är det senaste du sa till din pappa? - Minns inte faktiskt , något i helgen när vi var där:P
Vilken mat lagade din pappa senast? - Han gör lite olika.
Hur många ställen har du bott på? - haha , rätt många men född & uppvuxen i Småland, flytta till Skåne när jag var 13.
Vem i din familj stör du dig mest på? - Min biologiska pappa antar jag väl .
Vilken familjemedlem är snällast? - Vet inte , alla tror jag.
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Vet inte , i helgen?

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis? - Oj , det var nog ett tag sedan ?
Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Jadu , längesedan man gjorde sånt :P
Har du kysst nån kompis? - Ja någon har man väl i yngre dagar.
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nej , inte vad jag kan komma på.
Vem har du varit kompis med längst? - Vet inte faktiskt ?
Vem känner dig bäst? - Sofia & Daniel
Längsta tid du varit osams med en kompis? - Ett par månader.
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Självklart, ärlig är jag :P
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej.

KLÄDER:
Vad har du på dig idag? - En lila t-shirt & mina intersportbyxor;)
Har du bytt om idag? - Ja.
Favorittröja? - Svårt , ingen just nu :P
Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Svår fråga.
Har du gett bort kläder nån gång? - Ja, självklart.
Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Jo massor , impulsköparen nr.1.
Har du handlat kläder genom internet? - Många gånger.
Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Aldrig , varför skulle jag göra det?
Fulaste plagget andra könet kan ha? - haha , jadu?
Vad använder du för skor? - Som gravid , gympadojjor & tofflor.

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar? - Ja .
Klä dig annorlunda? - Jag vågar klä mig precis som jag vill , om det är annorlunda vet jag inte.
Vara dig själv? - Självklart !
Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja, men nu känner jag mig som en missanpassad valross dock.
Fisa inför din pojk/flickvän? - Haha jadå :D
Pierca dig? - Nartuligtvis.
Ge dig på utmaningar? - Alltid
Ha sex på offentlig plats? - Jadå.
Vara omogen? - Ja.
Äta småkryp? - Vågar skulle jag nog men skulle aldrig göra det.

SKOLAN:
Vad heter din skola? - Går inte i skolan längre.
Vad är ditt favoritämne? - Svenska & träsjölden var favorit på högstadiet.
Snyggaste läraren på skolan? - Ingen.
Har du bra betyg? - Fick bra betyg i Sv i grundskolan , läste bara 2 ämnen då :P Nu omv. mycket bra betyg ;)
Tråkigaste ämnet? - Matte & Idrott hatade jag.
Har du skolkat mycket senaste året? - Senaste året nix , men när jag gick I skolan så skolkade jag en del
Hur tar du dig till skolan? - Jag pluggade hemma senast innan dess buss/tåg.
Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Nix.

RANDOM:
Vet du vem FATO är? - Nej
När tuggade du tuggummi senast? - Några dagar sedan.
När var du på semester senast? - Hundra år sedan.
Vilken färg är det på din tandborste? - Blå tror jag :P
Är ditt hår tråkigt? - Japp.
Vad har du för påslakan just nu? - turkost & vitt.
Vem såg dig naken senast? - Älsk
Hur ofta duschar du? - Minst varannan dag
Gillar du BUBBEL ROLLER? - Ja , om vi snackar tuggumi?
När ska du gå och lägga dig? - Senare









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?