Trimester tre..

Japp , sista timestern nu då , närmare målet för varje dag !
93 dagar för att vara exakt .
Tiden går snabbt fastän man bara går hemma , konstigt va?
Nästan snabbare än när man jobbade haha.
Har börjar städa , vardagsrummet är klart, toan är klar,
nu ska jag ta hallen & köket , sen sovrummet .
Sovrummet är inte lika viktigt för där ska ingen annan springa,
men resten är ju synligt :P
Magen är V E R K L I G E N ivägen , kan ju knappt böja mig ner & ta något på golvet,
skulle plocka undan under vardagsrumsbordet, rensa bland tidningar & så ,
fick sätta mig på golvet för magen blockera en hel del :P

Nej nu har jag tagit min paus, bara att ge sig på städningen igen !









Postat av: Maria

Nej det är det inte ska jag lova med allt planerande o allt.. hehe

2008-08-07 @ 11:47:41
URL: http://andreasflickaa.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?