Orka.

Har ingen ork att skriva , förkyldningen & tröttheten står mig upp i halsen .
Idag har vi bara tagit det lugnt , alla är dåliga & Ängla gnällig.
Älsk var & hämta David & hans tv som numera är vår,
så nu är det kopplat mellan den stationära datorn & televinken , perfekt !
Godissugen som en gris är jag också , men nja ...

Ja just det , gick bra hos bm fick lite piller , papper från journalen mm .
Skippade gynundersökningen eftersom det känns galant i de nedre regionerna,
då behöver man inte gräva där inte.

Nu ska jag nog sätta på lite kaffe & sätta mig hos älsk & Ängla .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?