Lägenheten vi kollade på...

Var helt okej , färgerna var dock hemska som satan.
ALLA rum var bruna i olika nyanser , brunt kan vara snygg men dom nyanserna herre min gud !
Sen var dom som bodde där inga målarproffs om man säger som så;)
Men de skulle målas om till vitt eftersom det var "konstiga" färger.
Satte upp oss som intresserade iallfall , var ett par som kollade &
satte upp sig på den dom med , får svar inom 1½ vecka ungefär.
Får vi den flyttar vi in omgående också så ..
Håll tummarna för oss !

Innan åkte vi förbi mamma & tog en kopp kaffe där,
satt & tjöta lite .
Fick även veta att min morbror troligen går bort idag , så illa har det blivit.
Nu har han endast munvård så det är ja..

Efter handla vi lite på Maxi på Råå, stack hem , så käka älsk & åkte till jobbet.
Nu sitter jag i min älskade fotölj & tittar på Sjunde himmlen.
Är jättetrött idag av någon konstig andledning , men blivit tröttare & tröttare
så jag kanske får kolla upp järnvärdet.
Ska inte göra något idag mer än vila upp mig , invänta besked om min morbror & lägga mig TIDIGT.
Ska upp kl. 5 imorgon bitti & jobba kl. 7 :(

Ska käka mina tuttifrutti askar & nektariner nu hehe.








Postat av: LAJSA.NET

Uh, färgerna låter inte alls nice.. Men vitt blir najs du! Håller tummarna på att ni får den :)



Gud vad hemskt med din morbror :( .. Beklagar verkligen :(

2008-07-01 @ 16:24:14
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?