Oj , det vände !

Ja, snart så kan jag med glädje slänga i mig ett piller &
känna lättnad i kroppen , älsk slutar halv 6 istället så han hinner förbi
& hämta tabletterna,  så nu hoppas vi inget annat blir fel för då bryter jag nog ihop .
Sara kom iallfall förbi ett tag, satt & tjöta mest, trevligt med lite sällskap.
När jag väl får tabletter så ska jag fan i mig göra mat ,

eller soppa heter det rättare sagt. äta tills jag spricker.

Gått döhungrig sedan i måndags kväll , så lilla jag kommer ÄTA som en häst !

Annars vet jag inte alls vad som händer, Johan kanske skulle komma förbi en sväng.

Ska mest vila upp mig , få tillbaka lite näring & ork i kroppen .

Jag trodde inte jag skulle bli så slut efter några dagars fanskap,

men fel hade jag som vanligt haha.

Ja just det, fick hem Babylands katalog idag också ,

suttit & tittat i den , faktiskt kul , för snart är det dags att börja shoppa

till lillan ju , så nu har man lite konkret att titta efter , för när jag gått i affären

har jag ju inte kollat ordentligt utan tyckt att där inte finns något intressant,
men nu ser jag ju att det finns en hel del roligt :)










Postat av: Din bajs

Du kan du inte fixa så jag får en blogg av hon Lajsa ;D daaarling <3

2008-07-16 @ 21:43:58
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?