Snart åker spelet ut ...

Jag är beredd att hoppa sönder ps2, skeppa iväg spelet & låsa in
mina käraste här bredvid som sitter & är som hund & katt ;)
Den ena vill göra på ett sätt & den andra på ett annat ,
irritation i luften om man säger som så, just nu är det inte far & dotter,
utan hund & katt helt enkelt.
Men dom är rätt söta ändå.
Idag vaknade jag av Änglas sparkande , hon hade full rulle &
det känner återigen som hon var på väg ur magen på mig.
Sen kom Linn in & pussade på mig , sen har vi bara ätit frukost &
roat oss lite åt spel & tvtittande.
& sett bilder på Z , han är guda söt den pågen :)


Idag får vi se vad vi ska göra, förmodligen en runda till Apoteket
för mina kräktabletter är slut, vilket innebär slut för min del att vara människa
om jag inte får dom , håll tummarna för Apoteket har några burkar kvar
eftersom det är stopp i leveranserna tom 28 Juli?








Postat av: Ulrika

Det där känner man ju igen..fast i den här familjen är det nog jag som är värst/sämst förlorare ;)



Ha en bra dag!

2008-07-12 @ 14:56:04
URL: http://uj76.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?