Snart dags för jobbet.

Snart är det plikten som kallar, 15-30 - 21 är det jobba som gäller.
Får väl se vad det bjuds på för roligheter ( helvete ) , får hoppas
det blir lugnt men vågar knappast tro det faktiskt.
Men vem vet , gud kanske vill mig väl idag ;)
Vi får väl se hur det går ...


Har funderat starkt på att prata med barnmorskan om igångsättning,
oftast ska man ju ha förlossningsrädsla, vilket jag absolut inte har.
Men jag mår ju psykiskt dåligt av hela grejen & står inte ut med tanken
att gå över tiden bara , det är min rädsla , att behöva dras längre än nödvändigt.
Får väl hoppas hon kan ta åt sig detta för emellanåt är hon lite trög på det viset
att hon inte lyssnar på hur det är egentligen utan skrattar bort det,
men annars är hon ju superbra !
Någon som fått igångsättning, isåfall av vilken andledning ?
(
dock inte om du gått över tiden , för då får man ju det tillslut om man inte får igång den själv)








Postat av: Linus

Min kompis ska bli igångsatt i vecka 37 (läs snittat)pga av konstant illamånde och att hon verkligen inte mår bra av graviditeten.

2008-07-14 @ 17:08:10
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/
Postat av: Natta

Ett tips från mig är att gå mycket dagen innan eller några dagar innan. De funkade iaf för mig. en lång dags gående ner på stan sedan en lång shopping tur å grejor.

2008-07-14 @ 21:30:42
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?