Done for the weekend.



Goddagens !
Nu har jag jobbat vad jag ska denna helgen , 8½ timma idag.
Full håll igång hela dagen från att man klev in från rapporten kl.7 .
Rent gråtfärdig av smärtan i höfter,fötter,rygg mm .
Ska undvika klaga på skiten , haha.
Iallfall så blev det käka smörgåstårta hos svärmor som faktiskt fyller 45 år idag .
Grattis till henne !
Sen hamna vi hemma igen & nu ligger vi i sängen,
jag med datorn & älsk spelar ps2 , något beroendeframkallande spel tydligen haha.
Johan & Carro skulle komma lite senare på kaffe vad jag förstod , men vad vet jag ,
huvudet är helt avstängt för resten av dagen , söndertänkt hjärnkontor!

Usch ja, ledig tills på Tisdag kväll iallfall , skönt.
Kan få lite vila , varit en helvetes vecka med jobb & annat att tänka på .

Fick ett tråkigt besked i veckan , min morbrors cancer har spridits sig rejält , överallt rättare sagt.
Så det dröjer nog inte länge tills han går bort.
Känns hårt , just nu ligger han inne på sjukhus också .
Nej , jag får återkomma till det sen , det gör för ont just nu .

Han är inte gammal nog för att lämna oss , livet är bra orättvist !


Imorgon ska vi till min mormor & morfar , längesedan man var där

så det ska bli kul , för morfar har semster också  :)

Kanske läge att kolla VART lägenheten ligger vi ska få visning på ,

så man inte står där sen samma dag & inte hittar haha.


Men nu ska jag återgå till annat skoj.

Har iallfall uppdaterat lite.

Ängla har sparkkalas nu med så man får väl ligga & njuta av det;D

'
Efterlyser sommaren också , någon som vet när den tänkt återkomma?








Postat av: Bettan

Jag hoppas den kommer snart! Ängla, fint namn.

2008-06-23 @ 13:13:27
URL: http://www.mindacool.se
Postat av: Anonym

kika gärna in hos oss http://ungmedbarn.blogg.se

2008-06-24 @ 20:59:54
URL: http://ungmedbarn.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?