Gårdagen var ett helvete !

Ja, som rubriken lyder var min dag igår rena helvetet.
Jag kräktes upp ALLT jag fick i mig , mat som dryck , räckte med ett par droppar vatten så kom det upp lika fort.
Så jag låg helt handlingsförlamand igår för jag kräktes för ingenting :/
Roligt värre när man var ledig haha.
Men sen mot kvällen åkte vi till mamma & c/o , resulterade att jag fick springa in & kräkas
det första jag gjorde samt efter lite mat , men sen så gick det bättre.
Idag känns det bättre , dock lite öm i magen eller hur man ska säga .
Men ska käka nu , så hoppas det stannar för jag ska faktiskt jöbba idag ;)
Börjar halv 4 - 9 , mindre kul att jobba kväll ,
men imorgon är det morgonturen & sen ledig i helgen vilket behövs.

Jaha , lite klagande från mig då .
Idag blir det som sagt jobba kvällen , annars ingenting .
Ska fixa så jag kan vara ledig den 26-27 Juni , så hoppas hon kan vara lite snäll :P
Imorgon jobba , sen kommer Linn :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?