Blä , uttråkad som ett svin.

Nej fyfan vad uttråkad jag är .
Finns det inget skoj att göra ?
Letat lägenheter/radhus/villor , men nja, inget intressant.
Väl för kräsen , men denna lägenheten är mest skit med .
Hyran är extrem sedan dom höjde den , för att vara så dåligt skick helt enkelt.
Söderåsens fastigheter är inte vettiga helt enkelt.
Gör hel renoveringar av era lägenheter kanske vore en ide?

Städat lite iallfall , ska fortsätta imorgon .
Helt slut i huvudet just nu så jag orkar inte :/
Men jag har iallfall lyckats undvika kräkas på heela dagen ,
knappt mått illa , vilken dröm :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?