Hem ljuva hem !

Kom hem i söndags natt för ena hjulet fick punktering , så det blev reservhjulet i stort sett hela vägen,
vilket innebar MAX 80km/h , rena mardrömmen haha.
Men ja , tog ju iallfall ingen bensin att köra så :P

Jaha, i fredags när vi kom upp & hade fått nycklarna till stugan skulle vi handla lite,
hm , av 3 mataffärer hade ingen öppet, stängde 20.00 ?!
Men vi fick iallfall lite goa skratt vid macken av folket som bor där , vissa hade förfan mössa & hela kitet på sig .
Men det var inte varmt där , söndagen bjöd på lite värme tack & lov.

Iallfall , lördagen stack älsk till zackariaz , sen när han kom åkte vi till sthlm till min pappa ,
hälsa på dom där , var kul , var ju i november sist !

Söndagen åkte älsk på morgonen men de två sista timmarna fick jag också vara med ,
vilket jag är oehört tacksam för.
Så man fick lite pussar av Zackariaz & hålla handen när vi var ute.
Blev lite chockad men det tog inte lång tid innan han klättra på mig , ett riktigt charmtroll :)

Men nu är vi hemma iallfall , varit hemskt utan internet tills igår haha , mest för man var i en liten stuga kanske?
Har även lyckats bli sjuk på köpet , antagligen för det där vintervädret däruppe,
eftersom vi inte tog med tjocktröjor , det glömdes mitt i allt.
Så nu är halsen uppsvullen & näsan kan jag inte andas genom haha, just my luck !

Nej skriver lite senare & lägger in någon bild :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?