BVC besök.

Precis kommit hem från bvc , fick en rundvisning på öppna förskolan också,
verkar jättebra där så troligen kommer man traska dit när lillan blir lite större.
Finns babycafe på måndagar också , då kommer jag ändå vara där för vägning ju :)

Ängla har ökat bra i vikt & hon frågade om det bara var "min mat" hon fick ,
vilket det är så hon tyckte det var superbra .
Så nu väger hon 3440 gr & har ett huvudomfång på 35 cm .
Längden tar hon inte försen Ängla är en månad så den vet vi inte .
Sköterskan märkte även att Ängla vad med & kunde fästa/följa med blicken vilket
är tidigt tydligen , för hon började råstrirra på en docka & följde den ;)
Duktig liten tjej vi har.
Frågade även om hennes hicka om vi kunde göra något så hon blev av med den
när den kommer eftersom hela hon hoppar, men det var bara att låta det vara eller
ge henne bröstet .
Sen är hon väldigt gasig i magen , men det kan bero på att jag dricker mjölk & läsk.
Så nu blir det max 1 glas mjölk om dagen & sluta med cola,
får bli Mer istället haha , men känns som det kvittar mig eftersom min dotter ska må bra.

Inatt har hon haft lite ont i magen , gnällt en hel del .
Första natten hon varit såhär , inget gråt & skrik men iallfall.
Så har hon ätit hela två gånger i natt också , hon slår på stort.
Igår kändes det som hon åt hela tiden haha.

Nu ligger hon & sover som vanligt , jag är svintrött & borde lägga mig jag med,
men vi ska kanske ska iväg om vi får tag på människan ,
sen blir det inget speciellt idag , kanske gå en sväng
för mitt onda börja lätta lite (peppar peppar), är mer övertygad
om att det är foglossningen som jävlas & inte något annat för
nu har de flesta stygnen släppt & svullnaden lagt sig lite så har det börjar
bli lättare men hugger & gör svinont när jag rör mig fel eller sitter på stenhårda stolar mm.
Men idag kunde jag gå i normal takt & njöt riktigt av det :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?