Barnmorskan .

Jag har precis kommit hem efter ett besök hos barnmorskan.
Ängla ligger med huvudet neråt iallfall , rörligt men ja .
Sen när vi skulle lyssna på hjärtat var ungen stressad så det låg först på 165 s/min,
sen gick det ner till det normala 150-152 s/min .
Järnvärdet har sjunkit ännu mer så nu är det nere på 108 ,
så jag ska köpa niferex eller vad dom heter istället . .
Sf måtten låg på 29 , hamnade lite under kurvan men det gjorde inte så mycket sa hon.
Tog mig evigheter att gå kan jag lova er , gick redan en halvtimma innan & hann precis till halv 11,
men så var min bm lite sen för hon hade haft en hektisk morgon så hon fick ta sig lite kaffe innan haha.
Jaja , numera ska jag gå varann vecka till henne , tack & lov för man har en barnmorska man tycker om !








Postat av: carolin

hej! jag tror jag såg dig hos barnmorskan idag. jag &min pojkvän satt i väntrummet &hade tid 11 &tror degt va du som kom ut från lenas rum i svart linne? :)

2008-09-08 @ 12:17:00
URL: http://freakfreak.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?