Spräckt läpp & plaskande fötter.

Haha , vilken rubrik .
Men det talar iallfall om hur jag har det just nu .
Igår var jag övertrött efter medicinen & skulle bara lägga mig en stund, fick sova ett
par timmar eftersom Älsk & Linn lät mig sova vidare.
Sen kom Johan & Carro , vi skulle ju städa & dom ville hjälpa till vilket
jag inte var så med på till en start , dom ska ju inte behöva göra det hos oss haha.
Men hela lägenheten blev städad till max & jag är otroligt tacksam :)
Carro hade även sagt till Danne han han ska se till att plocka undan varje dag ,
så skulle jag bara sitta & vila , haha we will try ;)
Sen blev det käka & titta på andra avenyn .
När vi skulle lägga oss så låg Sina på min plats , skulle flytta henne & jag tror hon blev
lite chockad mitt i allt så hon slängde upp huvudet , som träffade min läpp klockrent.
Tog mig för munnen & fick handen full med blod , snyggt jobbat !
Först trodde jag tänderna blödde men det var "bara" läppen som blev spräckt tack & lov.
Fick ner den värsta svullnaden men ser lite mörbultad ut idag , tjena jag blev skallad av min hund .
I natt har jag vaknar ett antal gånger av att Sims kom & strök sitt huvud i ansiktet på mig ,
han är kelsjuk & visst är det mysigt men fan inte om nätterna.
Men sen gav han sig & la sig ner & somnade.



Varit vaken sedan halv 9 tiden men jag har inte orkat kliva ur sängen ,
är rätt öm efter städningen igår , sen låg både hund & katt & sov så sött.
Nu ligger dom båda här i soffan hos mig & myser till max haha.
Skönt att det gått så bra mellan dom,
Blir bara lite irritation när katten är i Sinas matskål och vattenskål.
Men komiskt nog äter Sims hundmat & Sina kattmat mer än gärna .
Dock fattar inte Sina att katten ska ha sin mat & hon sin utan hon glufsar i sig allt hon kommer åt.
Jaja , nu ska jag äta frukost , sen försöka vila upp kroppen så jag kan gå lite normalt ;)








Postat av: LAJSA.NET

Hihi.. du är så söt.. Men ärligt.. Jag är Kaboooom! +20 är nada.. jag är fort + 30 sen Isa.. Tsss

2008-09-22 @ 16:28:49
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?