Såja .

Irritationen har väl lagt sig lite , jag blir bara så less på sånt skit.
Ärlighet varar längst och det är väl inte jobbigt att hålla sig till den?
Men ljuger man ska man vara noga med att minnas sina lögner.
Vilket alla inte är .

Iallfall , Ängla vaknade en kort stund , försökte få henne att äta lite pure men hon var inte intresserad
så hon fick en flaska istället.
Hon somna under tiden hon åt & sover än .
Syskonen har roat sig på studsmattan , glott på tv & spelat dator.
Jag har kräkt ur min ilska i telefon med syster ( Dvs jag har kräkt ur mig & hon lyssnat , inte hon som gjort något)
Jagat humlor & getingar som invaderat huset .
Blääääää.
Ögonen & näsan rinner, pollen är väl underbart?
Får nog ta & skaffa lite allergitabletter , nässpray & ögondroppar som jag ska ha i vanliga fall också .

Nu slutar mamma så hon kommer nog snart så det är trevligt ,
så har man någon & tjöta med eftersom jag är rätt jäkla ointressant för mina syskon,
men vi ses ju så pass ofta så då är väl trötta på storasyrran ;)

Nu ska jag ringa lite samtal så jag får överge datorn ett tag.








Postat av: Lisa

Man får tillbaka :) vänta bara! Det kanske ser så bra ut nu men i framtiden... Aj, aj!



Ha en mysig dag :) <3

2009-04-30 @ 14:18:14
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?