En rolig överraskning såhär på morgonkvisten.

Läste precis en kommentar att jag var med på veckans topp 100 hos  föräldrarbloggarna.
Aldrig hört talas om sidan men kika in , låg på 42 haha . Inte helt fyskam ;)

Igår kväll fixa min fina syster naglarna på mig , så nu är dom finfina som vanligt .
Sen blev det bara slöande i soffan med älsk  & lite över 12 gick vi & la oss .
Snoris behagade att vakna kl. 7 idag & tro inte ungen skulle sova vidare som hon brukar,
onej , vi skulle busa järnet tyckte hon , sen skulle hon i sin egna säng igen så jag la över henne där
så lekte hon lite med sina nallar & jag fick sova 3 minuter till haha.
Älsk gick ner till hyreskontoret & frågade om varmvattnet , tydligen hade pumpen gått sönder men skulle vara lagad
& nu är det ÄNTLIGEN varmvatten .
Så jag ska snart ta en varm & härlig dusch .

Har gjort lite nytta nu på morgonen , diskat lite & Ängla har roat sig med att riva ut kastruller & brukar.
Nu sover hon & jag käkar frukost & dricker första koppen kaffe & hoppas jag snart blir människa .

Ska städa & ha mig idag , mår tio gånger bättre men mensvärken är förjävlig så man känner sig ändå inte
helt på topp & yrheten får jag bara leva med känns det som .
Sen blir det upp till Perslund , lägga oss på en filt & bara busa , mysa & gunga .
Vädert är perfekt så man får passa på innan sommaren är slut .
Men ärligt talat LÄNGTAR jag till hösten/vintern !

Kollade precis när öppna förskolan började igen , den 26/8 , har tänkt börja vara där lite
nu när Ängla är så pass stor att hon fattar & får ut något av det.
Och vem vet jag kanske också känner att det är lite roligt ?

Jaja , nu ska jag inte skriva mer för denna gången .
Ha det så bra till nästa gång !








Postat av: Sara&seb

Jag vart också med, men jag ser inte topplistan=) Vart hittade duden?

2009-08-07 @ 16:14:36
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Klart ;) din blogg är skitbra :D

2009-08-07 @ 20:09:19
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?