Gårdagen & dagen ...

Igår var vi på TEDDY , gick faktiskt jättebra.
Hon vägde 8500 gr & var 72 cm lång .
Proverna sedan sist var utan anmärkning !
Svarade på lite frågor som vanligt & sådär , Snoris behagade inte att vara inne på rummet utan kröp iväg
& där ute hittade hon Sofia ju ;)
Hon är nyfiken i en stut & hänga oss i kläderna är inte allt för kul .
När blodprovet skulle tas blev det lite skrik men inte så farligt faktiskt , hon var superduktig.
Jag hade henne i knäet , syster & en annan sköterska hade diadem med glittergrejs på huvudet , leksaker & jag
satt med ett piano & försökte muta med majskrok haha.
Får inte glömma att syster stod & blåste såpbubblor med haha .
Efteråt fick hon en liten elefantnalle för hon varit så duktig :)

Åkte hem till Åstorp , gick ner till OJ sen blev det hem .
På kvällen körde älsk mig till gymmet så det blev lite träning också .
Träffade S från KV där , hur kul som helst eftersom jag inte träffat henne sedan jag flyttade.
Så vi prata lite & så :)

Snoris skulle absolut inte sova , men vid halv 2 tiden slockande hon .
Vilket ledde till en hääärlig sovmorgon till 12 idag för min del , hon vaknade 20 minuter efter ;)
Syster har varit här idag , har inte hänt mycket annat , varit trött som en gris bara !

Nu ska jag läsa lite bloggar & ev baka något roligt , sugen på att baka men inte äta (?)
Men det är det jag har gubben här hemma till haha .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?