Godmorgon på er .

Klockan ringde vid 8 imorse , skulle ringa syon innan älsk åkte till jobbet,
men blir inget jobb för hans del , han har fått världens migrän stackarn så
han får ligga nerbäddad i sängen & hoppas det går över snart.

Just nu väntar jag på att kaffet ska bli klart så man kan äta lite frulle ,
sen blir det bara att ringa till syon igen (försökt ett par gånger men inget svar).
Jag kommer storböla ifall detta inte går nu med pluggandet , allvarligt
jag saknar att lära mig nya saker , saknar att behöva sitta med massa uppgifter &
känna noll ork , jag är sjuk , men det är en sån härlig känsla :)
Man kan aldrig få för mycket kunskap !

Ängla sover nu men så jag hoppas man hinner äta lite innan hon vaknar ,
men det tror jag nog haha .








Postat av: Sofia Werlin

Fin design du har :)

2009-08-21 @ 13:04:33
URL: http://sofija.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?