Kalasdag ..

Strax ska vi åka till Nea , Therese & Krister.
Lilla Linnea blev 1 år igår så det ska firas :)
Dock kom jag på för 30 minuter sedan att presenten skulle slås in ,
problemet var att ingen tejp eller papper hade vi , så det fick bli julpapper haha.
Vid kl 18 ska vi på ett annat kalas för älsk´s kusin som fyllt 8 år  .
Så det blir inte mycket skrivande förens ikväll .

Idag har vattenkokaren gått på högvarv , så har vi fått duscha eftersom varmvattnet är väck igen .
Fan vad jag älskar vår hyresvärd !

Nej nu ska jag packa ihop det sista . ..









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?