Nu är det bara att vänta !

Var på komvux & fixa ansökan till Victum innan , stressade så hela jag
var som en jäkla svettpöl kändes det som tack & lov för bra deo haha .
Ängla var iallfall duktig & var lugn där ,  men påväg hem blev det ju tråkigt
& hon var enormt trött trots att vi sovit precis innan gick ( därav stressen ).
När ni kom hem så satte jag mig med henne som vanligt & efter lite gråt
så somnade hon gott så det blir en liten stund hon får sova iallfall.

Sen snorar hon en hel del , kanske dags för en förkyldning ?
Får väl hoppas att det inte är så .

Älsk fick kompa idag så han är påväg hem , ska köpa bilstol & galltvål till Snoris
eller ah tvålen till hennes kläder såklart ...
Sen blir det storhandla på Citygross som gäller, dock behövs det inte så mycket mat i sig
eftersom vi har massa kvar sedan sist men ska ladda upp med köttbullar & sånt ,
kan inte minnas sist det fanns hemma , slutade helt med det men kan tycka
att det får handlas för det är snabb lagat & speciellt till lunch så man kan äta lite då.

Nej nu ska jag fortsätta med inköpslappen , denna gången ska den hållas & absolut
inte lämnas hemma på köksbordet haha .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?