Nu är vi hemma igen !

Precis kommit hem från Perslund , så vi har busat lite & gungat.
Var riktigt skönt & sitta i skuggan  , Ängla är inte allt för intresserad av att sitta på filten utan ska
klättra på vagnen & lite så ;)
Hon somnade på vägen hem så nu sover hon gott i vagnen medans jag glor på datorn lite.
Snart kommer syster också :)
Så ska hon underhålla oss haha .

Mår fortfarande dåligt , får kanske ringa vårdcentralen imorgon som alla gnäller om ,
något måste ju vara fel , kanske lite dåliga värden eller något jaja .
Min otur är ju rätt känd ;)

Idag fick älsk även räkningen från advokaten , inga roliga pengar men ja ,
ska väl vara glad att vi inte behövde stå för  hela advokatskostnaderna . 
Man får bara se glad ut & betala haha ;)

Ikväll får jag faktiskt inte missa Unga mödrar ( norska ) , det är både bra & skrattretande emellanåt .
Ibland får jag känslan att dom handplockat idioter för att avskräcka "unga" att skaffa barn ( dock är inte alla dumhuvuden men vissa ) .
Jaja , nu ska jag glo vidare.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?