Tisdag igen..

Jag får för mig att det är Måndag hela tiden , antagligen för älsk var hemma igår .
Var iallfall hos Sandra,Niklas & Kevin igår , var väl hemma vid halv 11 tiden.
Sovit enormt bra inatt, antar att det beror på att Ängla sover i sin egna säng nu ,
slipper få fötter i ryggen nätterna igenom haha & hon sover minst lika bra.
Vakna vid halv 9 imorse fixa mat till Ä & så , sen somna hon om igen efter ett tag.
Jag däremot höll mig vaken , solen gör sitt , jag blir piggare & gladare helt enkelt :)
Varit uppe hos svärmor en stund , druckit kaffe & käkat lite .
En vända förbi affären har jag också varit .

Idag ska det tvättas & sen ska vi nog till Niklas & Sandra & sova där.
Imorgon ska jag & Sandra till Väla på mammafika , sammanlagt blir vi runt 16 mammor haha.
HAHA , hur det ska gå till får vi se , men ska bli skit kul iallfall :)

Nu vakna mitt lilla monster...









Postat av: Lisa

Gick du med i mammagrupp? Jag vill inte det ^^ jobbigt när alla tjatar!!! kul att höra att Ängla sover i egen säng nu :D :D

2009-02-24 @ 15:06:25
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?