Dagen som gått ...

Idag var dom här & titta på Sina , hon flörta & mös hela tiden haha.
Kändes helt suveränt med dessa människor , de kan ge henne ett bra hem .
Imorgon ska vi till dom & träffa deras rottishane så får vi se hur hundarna går ihop.
Sen är det upp till dom om dom vill ta vår älskling , för oss är det ingen tvekan om saken att dom är rätt.
Men det blir iallfall inte imorgon oavsett vad som bestäms , vill kunde ta den tiden att säga hejdå hemma.
Pratade innan med mamma & storlipade , det kommer bli så helvetes tomt utan henne .
Jag har varit med henne konstant sen vi köpte henne , hållt på att dö i saknad efter en dag utan henne.
Vet att jag skriver detta hela tiden , men det är väl ett sätt att få ut lite känslor för min egna del.
Är så kluven , vill ha henne här men samtidigt vill jag att hon ska få all tid i världen.
Trodde aldrig , aldrig någonsin detta skulle behöva hända & att det skulle kännas så jobbigt.
Men jag hoppas verkligen dom går ihop imorgon !

Annnars har jag inte hunnit med mycket idag.
Trött som ett as idag för vår lilla tjej var inte så pigg på att sova i natt eller äta så mycket heller
gallskrek om vi la ner henne i sängen så jag fick stå upp & vagga henne ett tag sen
la vi oss i sängen igen , fick ligga med näsan mot hennes annars blev hon arg som bara den.
Men vi somna gott .
Sen i morse kl 7 var det dags för mat som vanligt , inte något speciellt kul att behöva väckas & gå upp inte.
Där är fördelen med amning , man slänger fram bröstet & sover vidare ungefär,
men nu så ska man upp & fixa en flaska.
Men somnade om snabbt igen & gick upp vid halv 10.

Nu ska jag städa & ha mig , fixa lite papper & så .
Känner mig måttligt stressad om man säger som så .
Skulle egentligen ut & gå med Teresé & Linnea men det blir en annan dag istället,
känner att det är för mycket grejer att hinna med ikväll , för imorgon ska vi vara hos dom kl.10
sen är det full rulle fram till Älsk åker till jobbet , sen kommer Linn hir också så då får man ju umgås med henne :)
Ursäkta , ser rent jävla sliten ut , men jag är inte van vid att inte få sova om nätterna ;)








Postat av: Lisa

Du är så duktig ;D jag pallar nada ^^



Det kommer att gå toppen med Sina :)

2009-01-08 @ 17:58:29
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

Btw, fina ni är på bilden

2009-01-08 @ 19:48:32
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Madelen

Inte då, bilden var jättefin på er...

2009-01-08 @ 20:17:41
Postat av: Mimi

trots att du ser sliten ut som du påstår så är du ändå sjukt vacker :D

2009-01-09 @ 09:13:39
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: natta

Även som trött å sliten är du jättefin :D Och om bara några månader kommer du få sova sjukt mycket längre ;) Kommer ihåg hur skönt det blev:D

2009-01-13 @ 00:49:03
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?