Fräscha morsan ...

Ja , nu är man som en ny energiladdad mamma & fruga igen .
Var underbart att få lite mer en 1 timmas ansiktsbehandling & gissa om jag njöt?
Rengöring,peeling,mask,ånga,portömmning,massage , missa säkert något men detta blir fler gånger.
Dock blev jag inte särsklit nöjd med ögonbrynen , tyckte hon plocka för mycket mellan dom
så jag ser inte riktigt klok ut , men tack & lov växer det så fort på mig att det är tillbaka snart igen.
Men detta blir nog att jag gör som avkoppling i fortsättning , för det behövs !

Sedan jag blev mamma eller även under gravidteten glömde jag bort mig själv väldigt mycket,
jag tar mig inte tiden att fixa & dona med mig , den egen tiden jag har lägger jag på annat jämt,
när jag borde lägga den på att pyssla om mitt yttre & inre.
För det är så skönt.
Innan gjorde jag det rätt ofta , nu är det flera månader sedan , jag har förfallit hel enkelt.
Men så blir det , bara att ta tag i det nu igen .
Tack & lov har jag en man som tycker jag är vacker oavsett hur jag ser ut haha.

Nu ska det ätas pannkakor , så nu får jag avrunda detta & återkomma senare.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?