Idag är jag duktig !

Har donat en del nu ikväll med pratiska saker .
Lite med dopet , har klart vart vi ska beställa inbjudnings - och tack kort.
Var vi ska beställa servetterna med Änglas namn på , lite hur dukningen ska vara mm .
Helt plötsligt blev det kul att planera dopet , det kan vända snabbt.

Sen har jag varit duktig & lagt upp lite budget över det hela & även här hemma,
vi är rejäla slösgrisar & kan bränna upp pengar på nolltid , ibland behöver man lite översikt över
vad som går till vad , visserligen har jag stenkoll på de mesta som har med det att göra,
men det skadar aldrig om man säger som så .

Känner mig pigg på att städa men klockan är för mycket för att dra fram dammsugaren ,
jag försöker respektera reglerna trots det bara är fuckheads som bor i huset & att hyresbolaget är likaså.
Men jag vill ha ryggen fri iallfall .

Snorungen min sover fortfarande, hon är makalös på att sova.
Och otroligt nog sover hon hela nätterna också , hur orkar hon ?
Ioförsig är hon piggare på morgonen nu & vill inte somna om lika länge som innan men
det skadar inte att gå upp som vanligt folk , hur ska det bli sen när det är dags för jobb & dagis ;)

Idag ska jag försöka lägga mig i tid , älsk slutar för kl. 2 i natt eftersom det är torsdag .
Så jag ska nog tvinga mig själv i sängs vid senast 12 tiden ?









Postat av: ttobbe

hur fan kan man döpa sitt barn till Ängla? Vidrigt namn

Fb

2009-01-30 @ 09:24:00
Postat av: ttobbe

hur fan kan man döpa sitt barn till Ängla? Vidrigt namn

Fb

2009-01-30 @ 09:24:04

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?