No time ..

Idag har jag haft full rulle hela dagen , städat , gullat med snoris,
han som sköter fastigheten kom & fixa elfelet mm.
Nu är första gången sen i morse jag sitter ner i lugn & ro.
Ska snart fortsätta betala räkningarna, så har man det gjort.
Snart kommer syster också <3
Häääärligt !
När älsk slutar blir det hämta Linn , åka till Babyland & kolla på vagn , sen handla.
Ikväll kommer Johan & Carro också ( tror jag det bestämdes så ).

Så det blir nog inte mycket bloggande idag ...
Mer imorgon ...

Köss









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?