Done :D

Inga större anmärkningar på lägenheten hääärligt !
Kanske får punga ut max 1000 kr för golvet i sovrummet & det kan man ju leva med.
Sen är det bara att måla om köket & vi kommer måla om vardagsrummet också så kan dom inte
säga något i efterhand .
Annars var det inget att fixa vad han såg nu , sen kommer ju den riktiga besikningen när vi flyttat.
Ska gå ner eller ringa till hyreskontoret imorgon & se om dom har någon 4a ledig så snart som möjligt .

ÄNTLIGEN går det som vi vill , har någon högre makt tyckt vi varit duktiga på sistone eller ;)


Nu kommer syster strax , ska slänga på en kanna kaffe :)









Postat av: carolin

okejokej aa men det gör ju mycket att göra hem arbete med att öppna sig. jag fick ju ligga där redan dagen innan men då va jag öppen 3 cm men inget hände ändå hehe. mm fyfan hade aldrig velat må så illa under graviditeten men sen vet man ju aldrig hur det blir med nästa barn kan ju vara helt olika. jag är också glad att min förlossning gick snabbt för bm sa att det kunde ta upp till 2 dagar när man blev igångsatt men jag fick bara dropp sen sköte min kropp resten så det va skitskönt :) usch ja foglossning hade jag i slutet av graviditeten :/

2009-07-09 @ 15:19:37
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: imberpluvia

Det känns som om vi behöver fräscha upp lite här. Jag har "glömt" blogg.se men skulle gärna vilja "lära mig" igen. Får jag? :) Ang min mamma. Jag har inte pratat med henne, ärligt VÅGAR JAG INTE! Jag är så jävla feeeeg! Men du, igår var vi en snabbrunda inom karnevalen & kika lite, hon behaga inte skjutsa Helena dit, hade en present till henne, hon fyller ju 20 snart. Well well, fick köra dit såklart. Vi satt alla på altanen & pratade om allt & ingenting o sen när vi skulle gå titta jag på pappa & sa att det var ju synd att ni inte kommer på dopet. Hon sa tyvärr kan inte jag men dom andra kommer ju, mammas ögon blev stora! Så sa jag näeee.. mamma sa att dom inte kommer.. Han ba.. "VAAA??!" Titta på henne & sa varför inte det?? Haha, man märkte att hon blev lite tjurig & kom med massa konstiga förklaringar. Sen sa pappa men Ola (kattys man) kan ju ta den röda cryslern så kan alla köra ihopa? Hon bara mummla & sa att det inte får plats då räkna pappa ihop alla.. mamma, katty, ola, fredrik, ida, helena, david... där e 7 platser i bilen!!! sen sa daniel ja men vi ska åka nu.. så sa hon irriterat, ja men vi ringer.. HAHHAHA! .... keeerriiiing.. Kan man adoptera bort sin morsa?? hon är så knepig den tanten!!! radera när du läst. kramis

2009-07-10 @ 12:09:19
URL: http://imberpluvia.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?