Ge mig lite värme !

Jag hatar mulet väder,  jag blir så seg & allmänt trött .
Lusten för att göra något försvinner rätt snabbt.
Precis i samma ögonblick jag tänkte att så fort Ängla vaknar så ska vi gå ut så börjar det regna .
KUL !
Hon har sovit sedan 11 tiden , så hon lär vakna snart.
Jag ska väl diska & plocka lite överallt , kanske vika all tvätt ?
Kan säga att det inte är lätt att ta två tvättkorgar & ha ett barn på armen ,
bärselen såg jag inte röken av så jag fick prova mig fram haha .

Idag slutar min make redan vid 17.00 , så skönt !
Ska bara ta det lungt ikväll är det tänkt ...


Jahapp , nu vakna min snoris <3
Får skriva mer sen .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?