Heldag hos päronen .

Idag fick jag sova till kl. 11 , vilket var välbehövligt !
Käka frukost & fixa i ordning oss så åkte vi hem till mina föräldrar.
Dom bjöd på pizza , eller tja kebabrulle blev det för min del & tårta.
Haha , får väl passa på nu innan jag ska lägga ner allt som har med skräpmat att göra,
får bara magknip som en liten unge & mår apa efter ändå ;)

Ängla busa med både mormor & morfar som vanligt .
Jagade foppatofflor , jaga en boll på studsmattan mm .
Hon har haft fullt upp idag vilket har resulterat i att hon knappt har ätit.
Men men , sådana dagar får man också ha ibland ;)

Vi var hemma lite innan 9 tiden & sedan dess har lilla prinsessan protesterat & vägrat sova.
Älsk försökte en bra stund , sen fick hon leka av sig lite & sen på det igen men icke .
Sen tog jag henne, vagga & sjöng ja gud vet allt .
Somna gjorde hon men så fort jag la ner henne i sängen blev det speedad Ängla igen .
Eller förlåt 2 minuter efter jag lämnat rummet så hör man världens gladaste vrål ungefär ;)
Men nu så sover hon & har gjort ett tag :)
Pappa kan han haha.

Har även planerat morgondagens mat.
Tycker det är för mycket som ska stoppas i magen men kommer ändå bara upp i 1047,2 kcal,
ja den lilla 2an spelar roll eftersom jag hamnar back , så jag måste klämma in yttligare 252,8 kcal
för att nå det kaloriintaget jag ska ha & man ska inte äta under 1300 kcal tydligen .

Jaja, om jag orkar är jag flitig nog att låsa upp tjockis bloggen , skriva in exakta mat mm .
Den tråkiga designen ( blogg.se´s egna) får ni stå ut med ,har tappat allt som har med koder & skit att göra.

Nu ska jag mysa lite med min man innan vi ska gå & lägga oss,  imorgon är det dags för jobb för hans del ju .
Syster kommer hit imorgon , jag ska kämpa med att äta hundra gånger på en dag, träna lite på den dammiga
crosstrainen & promenera om det inte pissregnar !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?