Oops.

Blev bara ett inlägg igår men syster var här & när hon åkte kom Älsk hem så jag hittade inte tid till datorn.
Hm , förlåt jag spelade Sims ska det stå ;)
När syster var här var vi vad andra skulle kalla de mest osociala människor i världen ,
men vi är sådana ibland vi sitter med varsin grej & är tysta haha .
Förr kunde vi sitta i telefon utan & prata , jo vi är störda ;)
Vi scraapa klart det vi började på dagen innan & båda blev fina :D

När älsk kom hem så blev det äta & tjöta lite , sen tog jag ju tillfället i akt & fixa med min familj på Sims.
Helt plötsligt var det 5 ungar av någon andledning så jag fick ju bygga större hus som jag för övrig glömde spara så jag fick börja om igen  , sen försvann en av gubbarna & ja , hela skiten är skum ;)

Imorse var jag inte pigg på att vakna , hörde bara "Nej Ängla" , då hade snorisen lyckats nå en lampa
& slog på den .
Hon somnade om strax efter vi gick upp kl. 8 , men jag är dum nog att ta fram datorn
istället för att vila jag med .
Men nu hör jag lite adada så jag får gå & plocka upp min älskling !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?