Godmorgon !

Idag tyckte Ängla det var dags för mat vid 7.50.
Ingen fara med det , hon var vaken en stund sen somnade hon om .
Jag däremot kunde inte sova mer , vid 9 var jag så sällskapssjuk att jag väckte
älsk som trodde klockan var 10 , så jag spelade med.
För han skulle egentligen få sova till tio men ja , mina horn växte ur pannan återigen &
jag tyckte det var för tråkigt att ligga & glo.
Sen vaknade lillan så vi mös en stund i sängen alla 3 & Ängla passa på att
slita sin pappa i ansiktet , titta på mig & skratta & fortsätta ;)
Sen satt hon upp själv , men inga långa stunder men lite iallfall :)

Ätit frukost & Ängla somnade precis om , nu börjar jag också bli trött.
Men jag ska hålla mig vaken & kanske ta tag i lite städning.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?