Idag är det slutprov på kursen !

I morse vaknade lilltjejen halv 8 & härjade runt lite, precis innan älsk åkte till jobbet
fick jag slänga mig över dasset & ja, var kanske inte det trevligaste att göra nyvaken men sånt får man leva med.
Sedan dess har jag städat & diskat & Ängla har busat & hjälpt mig & sovit lite.
Svärmor gick precis, vi har druckit lite kaffe & tjötat & nu sover Ängla igen.
Hon är inte riktigt pigg så vi får se hur lång tid det tar innan hon blir helt frisk.
Idag kom även dagisfotona på Zackariaz, hur söt som helst :)
Får skaffa en ram så vi kan hänga upp det ( & alla andra foton som ännu inte fått ta plats på väggarna)
Så vi har lite att göra i helgen för det känns för tom i vardagsrummet så vi får nog ta tag i det.
Idag har jag även slutprov på Svenska B , jobbig jävla kurs får jag säga & så in i bomben tråkig.
Har lite kvar att göra men får göra provet idag & de jag har kvar i helgen helt enkelt.
På Måndag börjar samhällskunskapet & det ser jag framemot !
Ja, så min fredagskväll kommer bestå av prov eftersom man har 6 timmar på sig.
Sen ska man göra närvaroprovet också fattar egentligen inte varför man har båda när man
ändå har slutprov, då visar man ju att man är närvarande :P
Ska sätta mig med studierna & hinka kaffe, hungrig men får nog vänta ett tag innan jag
försöker äta, är kräkvarning på gång ...








Postat av: Sassa & Seb

Åh vad jag lider med dig! Är hungrig men kan inte äta! =/

2009-11-20 @ 13:28:02
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?