Lussebullar fast på fuskvis.

Igår var vi och handla på Citygross så såg vi att dom hade färdigmix för lussebullar.
Du gör i stort sett som vanligt, blandar jäst & vatten & sen resten med skiten , jäsning mm.
Bara att du slipper hälla i mer än 2 grejer ;)
Sen hur det smakar det vetifan, men det är värt att prova iallfall.
Närmre jul kommer jag självklart baka helt från grunden men nu så ska jag fuska till mig goda bullar istället.
Får se hur resultatet blir, lovar att ta foto & lägga upp här sen & berätta hur dom smakade :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?