Fyndat på IKEA :)



Vi stack till IKEA när älsk kom hem , fyndade en expedit bokhylla för 350 kr ( ord. 1195 kr).
Stod i fyndhörnan så vi har ju inte sett hur den ser ut men skulle den vara helt förjäklig
så blir det blocket & det finns alltid någon själ som vill köpa en annans "skit" ungefär.
Sen blev det bara tallrikar till Ängla.

Blev en snabbis på Väla också precis innan de skulle stänga så man hann inte kolla så
mycket så jag ska till Familia imorgon på dagen & Therese & Nea ska hänga på .
Ska iallfall köpa en skinnjacka till Ängla & se om jag hittar någon tunnika eller liknande.
Vem vet kanske hittar man lite skor & överraskar maken med så blir han glad.
Jo han blir faktiskt GLAD när jag köper något till mig själv eftersom han alltid tjatar &
jag vägrar ungefär , jag är billig i drift numera annat var det förr ;)


Precis vunnit lite på Tradera , väggord där det står " Tills dödens skiljer oss åt" ( & ett hjärta),
sen hello kitty strupbyxor,body & jeanskjol .
Så nu var färdig handlat för idag kanske .

Jaja nu ska jag vara sällskaplig av mig & umgås lite med älsk .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?