Nu ska jag allt skriva lite.




Jag har inte skrivit sedan i Torsdags såg jag .
Då var jag iallfall på Familia med Therese & Nea , kom hem efter ett par timmar &
vände nästan direkt & gick till Chornelya & var där tills älsk kom hem ungefär .
Haha kan väl skriva såhär istället, träffat Chornelya ,Niclas & NovaLee varje dag sedan dess haha .
Även hunnit med en hel del shopping & idag har vi målat här hemma & haft besök av de jag precis nämnde;)
Haft jättetrevligt med andra ord.

Ängla har varit med sin mormor hela dagen & nu vid läggning var hon inte alls att leka med ,
sen fick jag snällt ligga med henne över mig för varje gång jag försökte lägga ner henne
gallskrek hon men det brukar vara så efter hon varit utan mig en dag .
Inget jag lider av direkt .

Nu är jag riktigt trött & ska väl hoppa i säng snart otroligt nog .
Imorgon är det dags för pluggande & sen får vi se vad dagen bjuder på .
Ska måla köket en gång till så det täcker helt & hållet iallfall .

Jaja nu orkar jag inte skriva mer .
Haft mycket & tänka på så ni får ha överseende med att det är dött i bloggen .










Postat av: Lisa

Ängla står!!! :D hihi, vad söt hon är ^^

2009-09-20 @ 23:26:52
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LUCY*

Åh pluttan <3.

2009-09-20 @ 23:35:08
URL: http://lucy.webblogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?