Vinterkräket har hälsat på här hemma.

Jag skrev ju att Ängla hade börjat kräka rätt som det var, dagen efter mådde hon hyfsat
ok igen mest magen som krångla & sen runt 2 tiden började jag må extremt dåligt & visst
hade jag tur att få vinterkräksjukan jag med !
Jag kräkte & kräkte stup i kvarten & kämpade med att få i mig vätska med tesked men inte ens
en jäkla tesked vatten fick stanna så min kära kropp fick stå ut 1½ dygn utan mat & vätska vilket
ledde till enormt ont i njurarna & en allmänt sliten Aleex kan jag lova.
Har nog aldrig varit så sugen på vatten i hela mitt liv men tja, som sagt kräktes jag upp allt hela tiden.

Igår var jag bara väldigt slö & illamående & likadant idag , men har lyckats få i mig mina tabletter idag åtminstone
så det känns lite bättre. På gott & ont är det väl lite tur att man är så van vid all spya annars hade man nog tyckt det var jobbigare , enda som gjorde att jag kunde avgöra att det var kräksjuka & inte HG´n var att medicinen inte hjälpte alls den dagen det bröt ut & att jag fick ont i hela kroppen.

Jaja nog om sjukdomar .
Idag sålde gubben bilen & köpte en minibuss eller vad man nu ska kalla det.
Helt ok faktiskt , så för en gång skull kan jag hålla med om att det var ett kap att köpa.

Jag & Ängla har roat oss här hemma på egen hand halva dagen & när älsk kom hem hade han pizza med sig
men fick i mig två bitar sen sa det total stopp & insåg att det inte var det smartaste att äta efter att varit dålig.
Sen har vi bara slöat faktiskt & snorisen somnade för en halv timma sedan &
vi små tittar på Melodifestivalen .

Imorgon kommer mamma hit med bullar på morgonen , ska bli lika härligt som vanligt :)
Sen får vi se vad dagen imorgon bjuder på, beror lite på hur jag mår & vad jag orkar
men hoppas på att fått alla krafter tillbaka tills imorgon, skulle verkligen behöva handla lite kläder & så
men får se hur det blir med det :P








Postat av: sandra

vad va de jag sa ;). hoppas ni snart mår bättre. krya på er.

2010-02-27 @ 23:34:14
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?