Godmorgon !

I natt har det inte blivit all för mycket sömn , Ängla har bökat runt & snorat en massa
så hon har haft det jobbigt som man förstår man vet ju hur det är själv när näsan är igenkorkad.
Dock vaknade hon kl. 6 , det händer liksom inte haha men hon väckte mig med en puss
så man kunde inte annat än le sen hoppa hon runt i sängen medan vi blunda lite ;)
Älsk skulle upp ett tag efter så hon hängde på & jag låg kvar en stund & drog mig.
Nu somnade hon precis sittande så trött var hon kan jag lova, får se hur länge hon sover nu.
Idag blir vi hemma hela dagen tycker inte det är läge & dra ut ett snorigt barn är man sjuk ska man hålla sig hemma enligt mig ;) Undvika att smitta andra + att man kan behöva ta det lugn såklart.
Ska iallfall rensa bland hennes kläder lite , fixa i vårt sovrum & städa hemmet i övrigt så gott det går
& det jag orkar tur man har en man som kan hjälpa en .








Postat av: nina

Vi har tid för UL 23 feb, men fick en tidigare, 2 feb, eftersom vi inte vet när RUL ska ske, så är jag tidigt gången så får vi göra ett andra UL sen, men då vet vi iaf om det är tvillingar och hur stor den/dem är. :)

Ja jag är glad vad det än är, är det bara en så gör det inget, och så är jag förhoppningsvis längre gången och det är skönt ;)

2010-01-19 @ 09:58:37
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Tänkte bara fråga hur ni har tänkt göra med dagis för er dotter? Ska ni skola in henne innan nästa bebis kommer eller ska hon vara hemma med er under din nästa mammaledighet också? :) Vi står lite i valet och kvalet nämligen :)

2010-01-20 @ 11:37:27
URL: http://linajohnsson.blogspot.com
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Hahahah neej det menar du inte, jag svankar inte med ryggen, så jag vet inte vart hon har fått det ifrån :P haha... Men hon är nog avis och vill vara gravid själv ;)

2010-01-20 @ 19:01:03
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?