Längesedan som vanligt .

Idag tänkte jag slå på stort & skriva lite .
Denna söndagen har inte varit allt för händelserik , min mamma,mormor & lillasyster har varit här en sväng.
När dom åkte somnade vi alla tre & sov ett bra tag , sen blev det lite handling på City gross & Maxi.
Blev sen middag idag men tja, hela dagen har varit konstigt tack vare klockan :P
När vi satt & åt så såg vi fyverkerierna ifrån Hyllinge , i veckan dog en 22 åring i en arbetsolycka,
han fick en betong vägg över sig , så idag hyllades han på fotbollsplanen i Hyllinge.
Sänker alla hans nära & kära en tanke !

Just nu sitter jag & små glor på datorn & läser lite bloggar , älsk nattar Ängla så jag har inget sällskap förtillfället, idag blev det lite sen nattning men det är väl ok om det händer då & då, tur hon inte kan klockan än ;)
Sen blir det titta på film & äta lite godis.

Nej nu ska jag avrunda men kanske skriver lite mer sen , återstår att se.

 










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?