Torsdag

Igår kom Syster hit & drack kaffe, det var mycket trevligt & strax efter 7 trillade Älsk in från jobb.
Annars hände inte allt för mycket efter vi kom in från promenaden men Ängla var helt upp & ner så det dög utmärkt med att göra nada faktiskt.
Ängla somnade lite innan 8 på två röda , men sen vaknade hon någon gång pga hostan.
För vår del blev det tvtittande & ojande över min foglossning, för jävlar vad ont jag har på kvällarna
mest för jag hinner känna efter då kanske men kan knappt röra mig då men får skylla mig själv lite antar jag.
Försöker röra på mig så mycket det går & det är lätt att överanstränga sig helt enkelt.

Idag ska vi som sagt ner till apoteket igen, hämta ut mina tabletter & sen måste jag in & köpa blöjor
eftersom dom "små" är slut vilken sekund som helst men så går det när man inte hunnit iväg & storhandlat haha. Med oss ska Therese & Nea , blir förmodligen ett stopp i lekparken också beroende på hur lillan mår.
Men man märker att hon njuter rejält av att komma ut & det är ju skönt :)

Sugen på att traska ut på en promenad redan nu men vi får se , Ängla ska sova om 1 timma ungefär
så man kan ju passa på att gå under tiden så sover hon gott i vagnen under tiden.

Man kan undra var all denna energi kommer ifrån , men det är ju det enkla svaret ; SOL.
Jag blir helt speedad trots att jag mår illa som ett svin & har ont överallt så gör solen att
det känns lite lättare & man uppskattar verkligen att komma ut när vädret är såhär pass bra.
Tänkte dra med mig kameran idag också om jag kommer ihåg det ;)

Jag ska ha som mål att gå minst 2 timmar om dagen !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?