Efter ett samtal med läkaren ...




Efter ett samtal med Kelians läkare kom vi överrens om att prova katrinplommon pure 1 vecka
& se om detta sätter fart på hans lilla mage & ge microlax om det krisar .
Annars ska vi börja med movicol junior .
Får hoppas detta går bra & att han gillar det haha.
Så senare idag ska han för första gången få smaka annat än ersättning :)
Lovar & lägga in en bild / videoklipp på det sen .


Glömde berätta att Kelian rullat runt ett par gånger idag , både från mage till rygg & från rygg till mage haha .
Han har gjort det några gånger innan men nu var det flera gånger på raken haha :D









Postat av: Malin

Hej!



Du känner inte mig men jag känner din bror Chris.

Du kanske vet vilka mina bröder är micke,patrik och jimmy?



Läste om din lilla kille som evt ska börja med movicol.

2 av mina barn äter den medicinen och jag kan verkligen rekomendera den.

Min dotter har lidit av förstoppning sen hon föddes och min son fick de vid ca 6månaders ålder men när de började med den här medicinen funkar deras magar jätte bra.

Så länge dom får sin dos varje dag har dom aldrig varit förstoppade eller ens i närheten av att va hårda i magen.



Hoppas att det funkar lika bra för er.

Mvh/malin

2010-10-04 @ 20:22:47
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Hoppas det blir bättre!

2010-10-12 @ 12:00:39
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till NIM.

Hej stumpan. Testa gör egen istället.. det kan säker få fart på magen. Du köper bara torkade katrinplommon, utan konseveringsmedel osv.. så låter du dem ligga i blöt under natten.. jag hade dem på diskbbänken i en kastrull vatten. Sen kokar du sönder dem dagen efter. Därefter låter du dem svallna och så mixar du bara. Superenkelt :) Sen kn du frysa in om du vill. Lycka till, hoppas han blir bättre i magen.. stackars liten. Kramis

2010-10-17 @ 10:21:50
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?