Läkarbesök

Idag ska jag träffa min nya läkare , känns lite nervöst men ändå bra. 
Jag hoppas vi fungerar ihop, det är ju det viktigaste så man kan prata öppet om läget.
Har alltid haft lite svårt för att träffa nya läkare , man vet ju aldrig hur dom är & om man får förtroende
för dom , är ju inte jättelockande att blotta allt för någon man inte känner tillit till .

Det blir väl medicin snack om den ska höjas mer eller om man ska avvakta & sjukskrivningen ska förlängas .
Jag hoppas besöket går bra iallfall & det är jag inställd på .

Ska även passa på att skriva upp lite frågor för annars har jag glömt dom innan jag ens kommit dit .
Mitt minne är ur funktion kan man väl säga ;)








Postat av: Veronica, mamma till Nim

Usch klart det är jobbigt att bli större.. fy bubblan. Vill bara ha bebis.. inte själva vägen dit..

2011-12-01 @ 20:51:13
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?