Så var helgen över & Måndagen här igen .

Vi har precis fått lite frukost i oss & just står kidsen & tittar på " det lilla äcklet" även kallad Bertil ;)
Jag har djävulskt ont idag i fogarna så jag känner mig lagom invalid , men detta var väntat .
Nu kan jag inte stödja på ena benet utan att det känns som tio tusen knivar :(

Jaja, färdig gnällt om det .
Vad ska man hitta på idag ?
Eftersom Daniel är hemma helt nu när jag är sjukskriven så blir det inte jättestor skillnad på helg & veckodagar som när han jobbar .
Vi får se vad dagen bjuder på .
Jag ska försöka att undvika att överbelasta mina höfter & rygg .
Usch , ibland önskar man det fanns reservdelar till en :P









Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Tyvärr blir det nog den högra och dyra..

Han är så kräsen den där karln :P



Hur är det att ha Daniel hemma nu då?

Passa på att SLAPPA! Fan jag är dödens trött.. orkar ju inget.. :S



Kram

2011-12-05 @ 16:39:52
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Du får vila då när du kan. Jag menar när han är hemma =)

2011-12-07 @ 19:15:24
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?