Saknar min man !

Jag saknar min älskling något frukstansvärt :(
Han blev inlagd på sjukhuset i Fredags för han blodsocker var helt åt skogen & han mådde
verkligen inte bra & gör inte det än .
Så han är kvar där & vi får se när han får komma hem igen .

Inte nog med det så har jag åkt på vinterkräket så hela natten gick till att kräkas & idag med.
Inte det lättaste när man är själv med barnen men svärmor kom & hämtade dom så jag fick vila ett tag &
mamma kom med blöjor & proviva .
Suger rätt rejält att bli dålig nu , har inte hunnit handla direkt så det börjar sina lite
här hemma & så länge jag är dålig kan jag ju inte gå utanför dörrarna men det ordnar sig alltid ;)
Nu hoppas jag verkligen att barnen slipper detta men vi får se . . .

Jag ska snart bädda ner mig i sängen , har lagt Ängla i vår säng så man inte
är helt ensam haha . 
Kelian får snällt ligga i sin egna , är tryggast så med tanke på hur han rör sig .








Postat av: Anya

Bra och sova i samma säng om du vill undvika?

2011-02-27 @ 22:41:55

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?