Nu ska väl bloggen få lite liv i sig igen ?

Jag har ju inte skrivit så mycket på senaste men jag har känt mig lite begränsad på något vis
men jag känner mig rätt sugen på att börja ordentligt igen.


Idag kom min mamma hit & hämtade Ängla,  hon ska sova över hos mormor & morfar inatt
& imorgon skulle dom till Tropikariet.
Hon var så glad min lilla tjej , hon älskar att åka med mormor !
Hon blev så ivrig så hon hade nästan inte tid att ge oss en hejdå puss haha.
Saknar mitt lilla yrväder redan.
Så just nu har vi bara minstingen hemma & snart ska vi hämta Linn ♥
Blir lite handling sen i kväll kommer syster hit & tjötar skit & ska fixa mina naglar.

Nej nu måste jag skynda mig att hoppa in i duschen innan vi ska köra iväg, men det kommer lite mer ifrån mig senare idag !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?