Dagens ...

Imorse vaknade Vilde kl . 5 & ville ha käk , han somnade om rätt snabbt men när jag la ner honom vaknade han & så tappade han nappen 20 gånger så det tog sin lilla tid innan jag kunde somna om men sen blev det sova till 10 tiden :)

Annars har vi varit hos mina föräldrar & firat min lillebror som blev 12 år idag !
Tiden går undan minst sagt .
Blev gillat & god prinsesstårta , är lagom proppmätt ännu kan jag lova .
Blev en snabbis in på maxi & sen hemåt , så nu ska barnen nattas eller ja , de stora för minstingen sover redan gott .

Sen kommer syster på kaffe & lite tjötande :)
Ska även försöka hinna med att planera för veckan som kommer i matväg .

Jag/vi ska även planera lite hur vi ska fixa med rummen här hemma & vad som behöver köpas & i vilken ordning vi ska göra allt haha .
Min största huvudvärk är vart vi ska ha tvn i sovrummet när vi bytt ;) är nämligen fönster & två dörrar & en hel vägg men däremot måste ju sängen stå :P









Postat av: carolin

ja det är pissigt. det tråkiga är att det är min bästa vän sen tio år tillbaka som helt plötsligt inte är min vän mer och inte ska vara min brudtärna på bröllopet :/ &allt pga en bilbarnstol..

ibland undrar man hur människor tänker..



Tack :) allt bra annars? (:

2012-04-22 @ 10:12:39
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?