Startade dagen 6.00 !

Idag gick jag upp med Ängla & Kelian vid 6 tiden då som tyckte det var dags att stiga upp så mannen min fick sova lite , han har varit så söt & gett mig frukost på sängen 2 dagar !

Sen vaknade Vilde & en stund efter försvann Kjelle in i vårt sovrum & när jag gick in strax efter så låg Hans'& snarkade bredvid sin pappa ;)
Vilde fick lite käk & somnade om & jag slumrade till jag med & Ängla låg hos mig & spelade på min telefon & väckte mig emellanåt för att hon ville ladda ner nya spel haha .

Nu är det dags att fixa till sig lite & plocka undan lite. Jisses , jag är så förbannat trött på kaoset & det lär inte försvinna försen rummen är klara men bara att ligga i så kan man koppla av sen .

Sen ska vi hem till mina föräldrar en sväng & det ser barnen fram emot som alltid :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?